Evenementen 2022

Koningsdag

Woensdag 27 April

Eindelijk weer een echte Koningsdag, dat was lang geleden! Ondanks dat het soms wat fris was, hielp het weer ontzettend mee. Het was droog en we hebben zelfs de zon gezien. De vrijmarkt was gezellig druk met kids en ouders die vol goede moed spulletjes kwamen verkopen en de opbrengst bij een kleedje verderop weer spendeerde. Er waren spulletjes te koop, leuke spelletjes bedacht en natuurlijk was er ruimte voor lekkers. ‘S middags stond de Maddok band de grootste hits voor ons te zingen en waren er spelletjes voor de kinderen. Bedankt allemaal voor jullie komst en gezelligheid!

kinderfair-2022

Kinderfair

Zaterdag 29 Oktober

Het was een groot succes, een drukbezochte Kinderfair. En daar heeft het mooie weer zeker aan meegewerkt. Van het eendjes vangen en zweven in de zweefmolen tot schminken en schilderen, de silent disco en het poppen spuiten met de brandweer, er was van alles te doen en allemaal gratis, zelfs de poffertjes. Met andere woorden een zeer geslaagde dag voor de SMF.

sinterklaas2022

Sinterklaas

Zaterdag 19 November

Sinterklaas bleek te logeren in de kerk aan zee en met behulp van de hoofdpiet hebben we hem opgehaald. Bij de kerk stond de Sint boven op de toren waar ook de Spaanse vlag wapperde. Twee abseilpieten kwamen naar beneden met de sleutel om de kerkdeur open te maken. Nadat de Sint op zijn paard zat werd er is een optocht via de Dorpsstraat naar de Brink gelopen. Daar waren ongeveer 300 kindjes die de Sint een handje kwam geven.