Evenementen 2023

koningsdag_2023

Koningsdag

Donderdag 27 april

Koningsdag was mede door het mooie weer, een hele gezellige dag. Voor de kinderen was er een carrousel en springkussen. De stichting is erg tevreden over het verloop van de dag en wij willen dan ook iedereen bedanken voor het komen.

Kinderfair-2023-1

Kinderfair

Zaterdag 15 juli

Een feest voor kinderen én ouders! Op De Brink was flinkt uitgepakt met een draaimolen, springkussen, een schilderfestijn, muziek instrumenten bespelen en natuurlijk veel lekkers. De brandweer pakte uit met vele leuke waterspellen, wat goed uit kwam met het prachtige weer!

sinterklaas2023

Sinterklaas intocht

Zaterdag 18 november

Sinterklaas was onderweg met zijn stroomboot naar Muiderberg maar kwam zonder stroom bij de Hollandse brug. Gelukkig was Jeroen de havenmeester er, om met zijn boot de Sint op te halen. Na aangekomen te zijn bij de haven ging de Sint op zijn paard naar de Brink om de kindertjes welkom te heten. Ondanks de regen waren er tocht nog een heleboel kindertjes die bij de Sint en zakje snoep en een mandarijn kwamen halen. De Sint werd welkom geheten door wethouder Hugo Wellaard en Dansemiek.

winterfair_2023

Winterfair

Zaterdag 16 december

Winterfair zeer druk bezocht. Het mooie weer hielp ons om een gezellige en grote winterfair neer te zetten. De kerstman opende de winterfair om 18:00 uur door de grote kerstboom op de brink de lampjes te ontsteken. Het Dickens koor zorgde voor muzikale invulling lopende op de fair.