Evenementen 2019

koningsdag3

Koningsdag

Zaterdag 27 April

De weersverwachtingen waren niet hoopgevend voor deze dag. Door de extra tenten en droge periodes is de dag toch gezellig verlopen. Op de vrijmarkt die als eerste begon waren dit jaar aanzienlijk minder kraampjes en bleven deze minder lang zitten vanwege het weer. In de middag tijdens optredens van Dian en de Maddok band kwam er gelukkig toch nog genoeg publiek om er een vrolijke sfeer van te maken. Aan het einde van de middag kwam er een droge periode en werd er volop gedanst bij het optreden van de Maddok band om weer lekker warm te worden. De Stichting Muiderbergse Feesten wil dan ook iedereen bedanken die ondanks het weer toch op de Brink waren.

herfstfeest_200x133

BrinkPop op de BRINK

Zaterdag 29 Juni

Aanvang 18:00 tot 00:00 uur op de Brink. Van 18:00 uur tot 20:30 voor de jeugd met DJ Bert. Van 21:00 tot 00:00 uur met Superfly de partyband.

kinderparade_2019

Kinderparade

Zaterdag 2 November

Op 2 november konden de kinderen terecht op de Brink te Muiderberg voor de KinderParade met aansluitend de lichtjestocht door het Echobos georganiseerd door de Stichting Muiderbergse Feesten. Hadden we in de ochtend nog stortbuien, werd het gelukkig rond 12:00 uur droog en konden we het feestterrein met droog weer opbouwen. Vanaf 14:00 uur konden de kinderen terecht voor de workshops: schilderen, acrobatiek, dansemiek, muziek instrumenten bespelen, schminken en het GAD spel.

Voor de muzikale invulling was DJ Klaaz op de muziektent aanwezig die ook de dansemiek begeleide. Ook konden de kinderen de silentdisco tent bezoeken en genieten van de daar afgespeelde muziek. Als laatste rond 17:45 werd er begonnen met het uitdelen van de gratis lichtjes en ging men in optocht door het Echobos waar een route was uitgezet met ook allemaal gekleurde lichtjes.

sinterklaas2

Sinterklaas intocht

Zaterdag 23 November

Het was half 2 verzamelen op de Brink en dan zou Sinterklaas een hint geven waar hij zou kunnen zijn. Sint had aangegeven dat hij al in Muiderberg was en dat hij ons op zou laten halen door zijn geluidspieten en deze ons dan zouden brengen naar de plek waar de sint zich bevond.

De Sint bleek al te zijn begonnen aan een bezoek in woonzorg complex “Florisberg” in Muiderberg. Daar ter plaatse gekomen verscheen de Sint op het balkon van een van de bewoners waar vanaf hij de mensen toesprak. Na zijn verhaal kwam hij naar beneden en nam hij plaats in de voor de Sint gekomen rijtuig en niet als gewoonlijk op zijn paard. In een lange stoet liepen we weer terug via de Dorpsstraat naar de Brink om daar de Sint een hand te kunnen geven en met z’n alle gezellig samen te zijn.