In Memoriam – Peter Wegman

Geheel onverwachts is de motor achter deze stichting ons op 10 februari 2024 ontvallen. Peter Wegman, die zich jarenlang met hart en ziel inzette voor onze stichting en Muiderberg, is plotseling op 64 jarige leeftijd overleden.

Peter was tientallen jaren met grote toewijding betrokken bij de organisatie van de dorpsfeesten, die het dorp Muiderberg zo mooi en eigen maken. Sinds 2009 was hij in die hoedanigheid bij de Stichting Muiderbergse Feesten, bekend om de Sinterklaasintocht, Koningsdag en Dodenherdenking. Befaamd is zijn rol in het jaarlijks versieren en ontsteken van de kerstboom op de Brink, zoals ook tijdens afgelopen Winterfair weer gebeurde. Als blijk van zijn inzet voor onze stichting, de brandweer en allerlei initiatieven in Muiderberg, werd hij in 2022 benoemd tot Muiderberger van het Jaar.

Ons medeleven gaat uit naar zijn familie en vrienden in het verwerken van dit heftige verlies. Wij zullen hem binnen de stichting enorm missen en zetten onze activiteiten in zijn herinnering voort.

Peter was tientallen jaren met grote toewijding betrokken bij de organisatie de dorpsfeesten, die het dorp Muiderberg zo mooi en eigen maken. Sinds 2009 was hij in die hoedanigheid bij de Stichting Muiderbergse Feesten, bekend om de Sinterklaasintocht, Koningsdag en Dodenherdenking. Befaamd is zijn rol in het jaarlijks versieren en ontsteken van de kerstboom op de Brink, zoals ook tijdens afgelopen Winterfair weer gebeurde. Als blijk van zijn inzet voor onze stichting, de brandweer en allerlei initiatieven in Muiderberg, werd hij in 2022 benoemd tot Muiderberger van het Jaar.

In Memoriam – Peter Wegman

Geheel onverwachts is de motor achter deze stichting ons op 10 februari 2024  ontvallen. Peter Wegman, die zich jarenlang met hart en ziel inzette voor onze stichting en Muiderberg, is plotseling op 64 jarige leeftijd overleden.