De organisatie

Het is mogelijk om een eenmalige donatie te geven aan Stichting Muiderbergse Feesten. Selecteer het gewenste bedrag hieronder en klik direct op afrekenen. Uw donatie komt direct ten goede aan de stichting en zal gebruikt worden voor het mogelijk maken van de evenementen die wij organiseren. Je kan ook vriend worden van onze stichting.

Deze betaalmethode wordt officieel ondersteund door alle banken en is mede mogelijk gemaakt door:

Fotoalbum

Download hier de plattegrond van de echomuur.

O echo, wonder van deez' dreven,
reeds eeuwen hield gij krachtig stand,
wat ook verging, gij zijt gebleven.
Nog roemt men u in ieder land.

Dit zijn de eerste regels van het Echo gedicht dat word geroepen in de beroemde gelijksprekende echo te Muiderberg door het Echovrouwtje.
Bent u ook benieuwd hoe deze echo klinkt, ga het zelf eens uitproberen door de instructies op het informatie bord op te volgen.
Het kan ook zijn dat u met een groep de echo aan wilt doen en de echo door het echovrouwtje wilt laten oproepen dan kan dat.

Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw gegevens en telefoonnummer dan nemen wij contact met u op.