AANMELDFORMULIER SPONSORING

Oproep aan de ondernemers van Muiden, Muiderberg en omstreken:

De Stichting Muiderbergse Feesten (SMF) bestaat bij de gratie van vrijwilligers en sponsoren. Dank zij hen kunnen wij ieder jaar weer Sint Nicolaas vieren met onze kinderen, een Winterfair organiseren, met elkaar Koningsdag vieren of een ouderwets gezellig feestje bouwen op De Brink.

Naast de vrijwilligers is er ook geld nodig om dit alles te kunnen laten voortbestaan. Daarom doen we een dringend beroep op u om ons financieel te steunen. U bent al sponsor vanaf slechts € 150,- per jaar!

Wat kunt u als Sponsor van het bestuur van SMF verwachten?
1. Een Nieuwjaars (netwerk) borrel waarin wij als bestuur van SMF het afgelopen jaar met u evalueren en een blik werpen op het nieuwe jaar.
2. Een jaarlijkse uitgave van een evenementengids met verslagen van het afgelopen jaar en het programma voor het aankomende jaar.
3. Uw logo en/of bedrijfsnaam met link op de website van SMF
4. Voor ieder groot event (4 á 5 per jaar) zal worden geflyerd in Muiden en Muiderberg. Uw logo en/of bedrijfsnaam zal daarop worden vermeld. Dit geldt ook voor de jaarlijkse evenementengids.
5. Op grote evenementen zullen monitoren worden geplaatst waarop uw logo en/of bedrijfsnaam te zien zal zijn.

Kunnen we in de toekomst rekenen op uw steun? Vult u dan alstublieft onderstaand formulier in. We sturen u vervolgens een factuur met het door u aangegeven bedrag. Vergeet niet een hoog kwaliteit logo te uploaden indien u wilt dat we uw logo meenemen in reclame uitingen.

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen hebben of u heeft behoefte aan een persoonlijk gesprek geef dit dan even aan bij “opmerkingen”. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.